Thursday, 17 May 2012

Kari Kepala Ikan Tongkol...

Bertemu kiter sekali lg...Makan malam ari nie agak special, kari kepala ikan tongkol...Kenapa ikan tongkol, sbb nyer kalau aku beli stock tuk sebulan aku xkan miss beli ikan nie...So tang badan nyer xde masalah sbb akan dipack seketul tiga tuk skali masak...Tang kepala nyer lah aku penin sikit sbb xtau ape yg sesuai nk masak jd ngan best nyer dia menjadi aktiviti bulanan tuk dimasak kari....Aku bersyukur ngan rezki tuhan ari nie aku dpt mkn kari kepala ikan..Alhamdulillah syukur nikmat tuhan :D....Jemput mkn sumer ....



Huhuhu Xsabo rase nk mkn nasi yummy!!!



Ikan tongkol pun ikan tongkol lah janji sedap xkire ikan ape kan???



Biler tgk kuah nyer tu tetibe teringat kalau lah buat roti jala perrrrhhh best woo cicah kari ...Kalau rajin aku buat gak nnt hehehhehe


6 comments:

  1. sila la buat roti jala.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. ooh sedap nyer kari ni. cicah dg roti pun soodaap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Azie d5 biarkan semalaman bg pekat kuah nyer pastu cicah roti wahhhh nikmat kan :)..

      Delete
  3. sedap kalau makan dgn nasi yg kering sikit. nasi lembik tak bestla dgn kari ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah tp kalau mkn ngan sup or masak lemak cili api sedap ngan nasi yg lembik kan kan kan :)

      Delete